четвъртък, 7 октомври 2010 г.

Как да "изстреляте" страница в Топ 10 на Google?

Има милиони, ако не милиарди статии за какво ли не в интернет. Без значение от темата, хората вече са писали за нещо онлайн. Така че може да е трудно да се публикуват нови статии на върха на търсачките. Но това определено е нещо което ТРЯБВА да се направи.

Не е достатъчно да изберете темата, която хората ще искат да четат. Да предположим, че сте разгледали AdWords на Google (или друг уеб сайт, който определя кои ключови думи за най-популярните термини за търсене в момента) и след това решите да напишете за една от най-новите тенденции. Въпреки, че това може да подобри шансовете ви за класиране по-високо в търсачките (и това всъщност, си заслужава времето и усилията), Само това изобщо не ви гарантира успех. Вместо това, вие ще трябва да направите своята статия да се откроява по някакъв начин.

Съвети за писане на статия

Писане за текущото модерни продукти, събития и тенденции, известно още като "вирусен" маркетинг, е едно чудесно начало. Но определено може да се предприемат и други стъпки, за да се уверите, че вашата статия се издига на върха на търсачките.
Това са някои идеи, които можете да опитате:

* Изберете ключови думи разумно. Да речем, че сте направили изследвания и е установено, че определена марка шоколадови бонбони е въвела нещо необичайно, за което много хора говорят. Освен това тази марка се опитва да се наложи, като организира някакъв конкурс. Ключови думи за вашата статия биха могли да бъдат "бонбони" и "конкурс." Името на марката също може да бъде ключова дума. Не избирайте, обаче нещо странично, като "шоколад" или "нуга."
* Изберете мястото на ключовата дума разумно. Вие трябва да включвате ключови думи в заглавието на вашата статия. Вие също трябва да ги включите в текста на статията ви няколко пъти, към началото и края.
* Внимавайте с плътноста на ключовите думи. Плътноста е броя пъти използвани ключови думи сравнено с броя на думите в текста. Вашата плътност трябва да бъде не повече от 5% до 7%. Всичко над тази граница е риск, защото търсачките може да приемат вашата статия за спам.
* Включвайте на връзки към уебсайтове с висок PR (или други статии на собствения си уеб сайт). Връзката ще ви помогне да постигнете по-високи позиции в търсачките, особено ако те са връзки към популярни сайтове.
* Не забравяйте: Съдържанието е ВОДЕЩО. Ако качеството на вашата статия не е добро, никой няма да я прочете и, следователно, никой няма да кликнете върху някоя от връзките. Направете вашата статия интересна и разбираема.

Какво да правя след като статията е написана ?

След като сте готови, ето няколко идеи, които можете да опитате, за да стигне вашата статия на върха на търсачките:

* Публикувайте вашите статии в няколко директории за статии.
* Изпратете вашата статия до Ezine редакторите, които приемат статии на вашата тема.
* Потърсете блогове, свързани с вашата тема, и питайте дали биха представили вашата статия.
* Свържете статията с Twitter и Facebook.
* Изпратете(маркирайте) статията в социални сайтове, като StumbleUpon и Digg.

Желая ви успех в начинанието!

Няма коментари:

Публикуване на коментар