вторник, 5 октомври 2010 г.

10 причини Вашият бизнес да използва Facebook

1. Във Facebook има над 400 милиона активни потребители и над 50% от потребителите го посещават всеки ден. Това означава, че има огромна, глобална аудитория, която може да се превърне в пазар на вашата фирма.

2. Facebook е страхотно място за разпространение на информация за вашата компания, включително събития, снимки, видео клипове, статии, публикации в блога, както и вашето работно време и данни за контакт.


3. Сайтовете за социални контакти като Facebook ви позволяват да се свържете с вашите клиенти и в личен план.

4. Можете да използвате функция за дискусии за създаване на проучвания, да задавате въпроси и да събирате ценна информация от клиентите си.

5. Наличието на страница Facebook ще ви даде по-силно присъствие в търсачките, особено с новата социална търсачка на Google.

6. Facebook Fan Box е мощен инструмент, който можете да поставите на вашия блог, уеб сайт YouTube страница или дори вашия имейл бюлетин, която позволява на посетителите да видят Facebook страницата на вашата фирма и дори да станат Ваши фенове, без дори да напускат сайта ви.

7. Facebook Connect позволява на потребителите от множество сайтове да имат достъп до информация и публикуват мнение във Facebook, без да напускат сайта който посещават, като eBay, Etsy и всички по-големи социални сайтове. Ако някой види продукт, който му харесва или прочита интересна статия, те могат лесно да го качат на профилите си във Facebook.

8. 20 милиона души стават фенове на страниците на Facebook всеки ден и над 1.5 милиона местни компании имат своя страница във Facebook. Вашата конкуренцията най-вероятно има страница във Facebook и не трябва да пропускате този важен начин за изграждане на вашия бизнес.

9.Facebook Mobile расте в своята популярност, все повече и повече хора прекарват времето на Facebook. Те не трябва да бъдат пред компютър за да получат достъп до сайта - от всяка точка на света по всяко време.

10. Facebook се разраства в международен план, така че може лесно да е насочите  вашите маркетингови цели към други страни и да добавите международни клиенти на вашият бизнес.

Няма коментари:

Публикуване на коментар